80 års kalas

Ja igår var det överraskningsfest för fulla muggar!
Mamma och Jocke vart så paffa, mor min skulle klippa sig fem.. medans min pappa åkte och hämtade jocke begav dom sig till frisören där mamma satt i stolen. Helt paff vart hon fick hon ett vinglas och dom visste inte vart dom skulle. Jag därimot var stressad som fan för att samla ihop alla, när dom väl kom hem så började mamma nästan grina (båda var redan redigt fulla). Men de vart helt klart lyckat :)

Stolt är jag som planerade allt själv :) ska lägga upp kort på allt senare! idag är det inflyttningsfest hos Dino :) wohoo!! nu behöver inte mamma andvända sin ihop limmade kaffebryggare! det går nog i släkten att om något går sönde så tejpar man det eller limmar :) men nu har mamma sin nya fina kaffebryggare med TIMER :)

Jempa, de vart en bra lång men trevlig pratstund igår måste dock tacka! för jag blir lycklig utav dig!

Lite andra bilder :) lite vårbilder och promenad bilder :)

 
          

Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha, jag ser verkligen din mamma när hon står där och grinar.
Va gullig du är som hittade på allt :)

2008-04-17 @ 12:55:00
URL: http://daniellalamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0