Det är slut!

Nu har jag verkligen nått en punkt att jag Vill inte gå till jobbet, så ska de inte vara? jag ska inte nämna några namn men det finns en som jag aldrig brukar jobba med som jag ska få chansen att jobba med idag. Nej jag vill inte,  jag skulle öppna idag så ringer min kollega till mig och säger att han redan är på jobbet? jag själv blir som.. va faan..?
Jag ringer upp honom och han säger ja juste jag glömde säga igår att jag ska öppna istället för dig!


Tack så himla mycket att man fick gå upp klockan nio, när jag kunde sovit ut.. jisses vilka folk men men det är bara idag och imorgon kvar sedan har jag bestämt mig för att säga upp mig.
Jag går vidare helt enekel, jag kan inte komma dit och "mata" den onda vargen för då växer den och de bryter ut tillslut.

Nej men nu ska jag gå och kramas med min älskling sedan ska jag till jobbet klockan tre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0