Guu murgon

Ja ni.. sitter i skolan, ingen lärare inget att göra nada :) kalas med andra ord.
Imorgon blir det ner till nynäs 25 och 26 års kalas wihoo!
Fasen jag har glömt att lägga in lite bilder från både 40 års kalaset och inflyttningsfesten!

igår var jag riktigt duktig satt och pluggade nästan klar med allt!!
men så kommer Thea och frågar vad jag gör

Jag : jag pluggar så du får vara lite tyst och inte fråga mig saker, kan inte läsa annars

Thea : måste du göra de?

Jag : jo jag måste ju de, annars säger min lärare ajabaja!

Efter ett tag gick hon därifrån och jag tog en liten paus från arbetet. Haha då när jag kommer sitter hon i soffan, tittar lite förnurligt på mig och säger: Malin har du gjort läxan? du måste göra den annars blir din fröken arg!
Hon har koll på allt den dära :)

Nej idag blir de en resa till haninge C med Dino, han måste klippa och färga håret :) och jag ska invenstera mig ett par skor och strumpbyxor!

have a great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0