Vuxenplus!

Vilket väder det har varit de senaste dagarna, man märker verkligen hur mycket gladare man blir.
Både igår och idag har de varit fullt hus hos oss, ungar överallt ett tag vart de lite för mycket så fick säga åt dem ordenkligt (lillsyrrans kompisar). Jag och Dino fick ett litet dilemma igår, Lina frågade om hon fick vara ute till elva (14 år liten flicka) Jisses nu förstår jag verkligen mina föräldrar jag gör verkligen det. I vanliga fall har hon fått varit ute till tio om hon inte gjort ngt vettigt då , då kan man göra ett undantag men  vi kom överens om kvart över tio.

Sen blir det hus ihelvette, han får ju vara ute till halv tolv hon får vara ute till tolv jag får inte ens vara ute till elva? Men jisses har inte föräldrarna koll på ungarna? Egentligen så har dom inget att göra när dom är ute, men till en viss gräns så kommer man ju själv ihåg när man var mindre, det var bara skönt att vara ute ibland? bara gå och inte göra ngt speciellt. Det dära med tider är inte min grej :) haha Idag ska iaf lina sova hos en kopis känns riktigt skönt så jag inte behöva ora mig att dom är här hemma själva.

Idag blir det en runda till Ollan, hoppas det blir trevligt är lite sliten från gårdagen (?)


/ Montana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0