All kärlek är bra kärlek

Det verkar inte bli pride för oss idag, himla tråkigt.. regn regn regn..
Jag älskar verkligen pride, det är anorlunda, färg, kärlek och massor utav ärliga människor!
Jag läste en tjejs blogg idag, och hon skrev att hon hatade Pride och massa annnat om just homosexuella vilket jag tog illa upp när jag läste. Jag menar varför ska det inte vara acceptabelt att vara gay? jag tror mycket är att folk är osäkra i sig själva och just därför går ut som att hata homosexuella. Därefter kommer deras barn och tänker lika dant osv..
Sen finns det alltid en massa andra förklaringar varför människor inte tycker om pride och människorna, men i grund och botten tror jag att osäkerhet är förklaringen.
Anorlunda är bra.. anorlunda är alla, alla har vi varandra. Jag tycker folk är alldeles för instängda i det "vanliga", varför är vanligt så bra? Vad gör homosexuella för att folk ska avsky dem så mycket? Om du frågar mig finns det inget att ogilla, men jag kan inte svara för alla. 
All kärlek är bra kärlek
Men Sverige ska ju vara så himla bra, kan vi inte bli lite bättre?

MERA GAY ÅT FOLKET!


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag håller med, folk har sånt motstånd mot gay. Det är inget fel med det. Finns inget som säger att det ska va man och kvinna. Man kan inte hjälpa vem man är. Tror folk är rädda - ser det fortfarande som nåt okänt. Men vi lever fan på 2000 talet nu och inte på medeltiden!

2008-08-04 @ 14:32:33
URL: http://egoanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0