Samtalet som kan vända upp och ned på alla

Ibland borde man inte störa sig på småsaker, de små sakerna äter upp en innefrån.
Istället ska man vara tacksam för varje ögonblick man får med sina nära och kära.
På onsdag börjar skolan igen, det kommer bli ganska så skönt att börja igen men såklart kommer jag sakna ledigheten haha. Det som kommer vara skönt är att träffa alla igen, se alla som förändras både till det dåliga samt bra saker :)



Jag fick en liten tankeställare här om dagen, man ska ju faktiskt ta vara på varje ögonblick man får för tänk en dag kan det komma ett samtal..?
Jag och Dino låg i sängen igår och bara pratade, han satt och sa hur mycket han älskar mig, hur han vill tillbringa sin framtid med mig och detta kan låta klychigt men jag började gråta och förstod att där jag befinner mig idag är jag som lyckligast. Klart jag har nedgångar, det har jag hela tiden känns det ibland som, Men just igår förstod jag att jag älskar mitt liv, det är inte perfekt i någons ögon, bara mina egna. Jag har mina vänner, de utnyttjar inte, de får mig att le på ett sätt som ingen annan kan göra, jag har min familj, som älskar mig precis som jag är och jag har en framtid med en person som jag älskar utav hela mitt hjärta.

kalla det klychigt, kalla det var ni vill men som sagt imorgon kan samtalet komma och jag vet iallafall vad jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0