Rök Suger

Idag har jag talat med en utav min föredetta bästa kompis ex, han är en bortskämd liten skitunge om någon frågar mig, och nej jag har aldrig tyckt om honom. Han och jag hade ett intressant "samtal" på msn idag, helt från det blå skrev han "Hej malin, allt bra? jag och X har gjort slut och jag vill nog aldrig höra av henne". Min första reaktion va... ehh jaha åfan va tråkigt, men han började babbla på som fan vad han hade sagt till henne osv. Av bara ren nyfikenhet frågade jag vem som dumpade vem, då var det tydligen hon (jag hoppade inombords), helt plötsligt vänder han och han försöker göra så att jag ska tycka synd om honom? Från att han har berättat att han bett henne fara och flyga till att det var så synd om honom. Vad fan hände? och de värsta var att han gjorde dom största smile gubbarna på hela msn i varje mening.
Jag förstår inte människor som ska ha all jävla uppmärksamhet?
missX och jag var varje dag förut tills hon träffade honom, alla har den dära nykära perioden hennes varade lite för länge, så folk drog sig undan, lika så hon själv. Hon gick ner och ner i vikt, folk frågar och tittar, hon drar sig undan ännu mer. Det är läskigt hur männsikor kan vända.

Men det värsta var att han satt och sa väldigt personliga saker som jag inte har lust att dra upp här, men han bara pratade öppet om det som egentligen var deras ensak, inte min. Men medans han pratade, så vände han på saker och åter igen ville ha full uppmärksamhet åt honom. Jag vill inte säga för mycket men behövde bara få ut det lilla jag fick.

Vem är svagast, människan som har aneroxia eller människan som försöker stjäla uppmärksamheten från person A?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0