D.

Jag är så förbannat trött på skolan, jag har redan varit nära att hoppa av en gång så.. vet att det inte är någon bra ide, men lite frestad är man att hoppa av och sedan börja jobba :)
Igår var jag Denice i haninge C hon tröttnade ganska snabbt men mötte upp carro och hon hade mera ork :)
Hittade lite underkläder, ögongodis till Dino :) hehe
Sedan kunde man inte låta bli att kika på barnkläderna, allt e så otroligt smått och sött.
På tal om barnkläder, Della jag längtar tills vi får se den lille och hur ni bor :)
Ingen stress men du vet hur min mor är haha ;) Lilleman brås lite på sin mor , väldigt mycke energi bara att han inte vet vart han ska lägga den riktigt :).

Idag ska jag och Dino till min käre mor, ska bli riktigt skönt. Hon måste vara den absoluta bästa mamma i hela världen.  nu mina vänner ska jag sitta och ha håltimme sedan lite Naturkunskap, någon som vill byta?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0