Ingen höjdare

Ja, just nu får jag vara relativ nöjd med min blogg har ingen lust att fixa någo mer. Vi fick just vårat nya shema eftersom engelska B och naturkunskap skall läggas in, INGEN HÖJDARE!! Fy fan vilka håltimmar jag har, börjar tidigt slutar sent. TACK för ennu en anledning till att ligga kvar i sängen.
Nej fy nu är jag arg, dom kunde inte göra på något annat sätt? näe nu ska man plågas. (som om man inte gjorde de innan)

Jobbade i helgen också, är väldigt trött. Man får inte tillåta sig själv att slappna av när de blir fredag eftersom man ska worka fre,lör och söndag! då blir det lätt att man gärna ligger kvar i sängen ett tag till på måndagen. Idag vart det ett redigt hatinlägg, inte nog med det är jag hungrig också.

Jag hoppas veckan går fort, usch!! Tur att solen lyser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0