Jag Lovar.

Helg igen, underbart är ledig hela helgen! Wohoo!
nu är frågan hur man ska spendera denna efterlängtade helgen? idag blir det
inte så mycke mer än att umgås. Men imorgon sk jag och länkis till IKEA! WOHOOO!!
Vi ska välja en ny säng :) de ska bli otroligt skönt att bojkotta hans gamla.
På söndag ska jag övningsköra sedan ska jag rida :) det var alldeles för länge sedan jag gjorde de, men de kommer bli alldeles underbart . Men det som kommer sätta de största leendet på läpparna är att min käre styvfar ska sitta på en hästrygg. Blunda och föreställ er en man, 39 år, han har muskler oja de har han men lite små fet tycker jag han är,ca 175 och han kommer ifrån karlskrona, för er som inte förstår de tänk er en mildare skånska.
Och när jag frågar honom vad han hade tänkt att ha på sig så sitter han tyst ser lite dum ut sedan :

Jocke : Jag ska ha mina läderbyxor, mina boots och min cowboyhatt vad trodde du?
Malin: Ja för de första så måste du ha ridhjälm haha du är för fan ingen cowboy?
Jocke. Jo de e jag ju! jag kommer se skit cool ut.

Den mannen har suttit på en häst när han var 15 kanske, det kommer bli otroligt roligt att se! Han följer med mig på så mycket men aldrig under mina år har jag sett honom på en häst!

image35

Du är min bästa pappa!


Kommentarer
Postat av: Nadja

jasså rider du malin? vad roligt :)

2008-01-26 @ 01:35:09
Postat av: Malin

Ibland så :)

2008-01-27 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0