Lyckad.

Allt har gått som planerat hela helgen. Jag och Dino hitta en jätte fin säng, sedan idag så red vi :)
Riktigt mysigt, man gör det allt för sällan. Ja ni sen är det en vecka utav skola sedan work work hela helgen.
pratade med Della i lördags, saknar henne :) vill åka dit hälsa på och kolla om man vågar lägga händerna på den lille. Sen när man gjort de är man väl fast och också vill skaffa sig en liten pruttis:)

Funderar på att sälja min lilla mobil.. har inte haft den länge men trivs inte riktigt med den och de tycker jag är viktigt :)jag tänkte vara lite smart och skriva vad det är för någon men jag vet bara att det är en samsung grön resten är kört just nu, har inte koll riktigt.
På onsdag flyttar Dino, de ska bli så spännande!!
Han var lite skraj idag när vi skulle rida, de var faktiskt inga små hästar som Dino hade föreställt sig, så när en tjej kom ledande med en häst så ställde han sig bakom mig. Ska försöka lägga in lite bilder, men det var helt klart skönt att komma upp på hästryggen igen :)


Ha en bra dag mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0