Borta med vinden

Jag ska gå upp om ca två timmar,  kan inte sova jag vill vara vaken, är så förbaskat arg.. jag förstår inte bara varför vi inte kan komma överens? kan han inte ens försöka ibland? Det värsta är att jag själv inte kan ändra på honom som person, han lever ibland i sin drömvärld som en 25 åring, jag skäms. Jag vill att han ska bete sig som en vuxen person, ha mål i livet och inte spela någon allan ballan..? Bara växa upp och sluta

Jag ska inte bry mig, han sumpar alldeles för mycket här i livet och jag har fått förklarat för mig att det går att misslyckas som person även fast man är 42 år och osäker i sig själv..

Jag ska inte bli som du!

Nej nu ska jag ju vara glad jag ska ju på semester!! Ha de great i sverige
Imorgon är det match Sverige- Spanien om jag inte minns helt fel..?

Syns den 28 Juni!

Kommentarer
Postat av: Peete

Du är så vis Malin! Önskar bara att jag kände dig lite bättre. Hoppas att du har det underbart på din resa!

2008-06-19 @ 11:10:52
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0