Ett år kvar!

Jahap, då var det måndag igen.. gick till skolan skrev prov sedan fanns de tre st till i min klass Jippi! ingen var där haha. Alla har redan tagit sommarlov. Fick reda på idag vad jagfick på elevensval jag ska få sjunga! Det kommer bli otroligt roligt, som kanske fler utav er inte vet så älskar jag att sjunga (både seriöst som oseriöst) Inte många som tror att jag inte kan men faktiskt så kan jag de :)

Imorgon är det skolavslutning, äntligen sedan får man se vad man ska hitta på det blir förhoppningsvis en skön kväll. Jag har fortfarande knas med min dator och bilder den vill inte funka! Jag har försökt få hjälp utav pappa men de verkar aldrig bli av riktigt. Imorgon ska jag också följa med Thea som är fem, hon har sin sista fotbollsträning ska försöka plåta lite då :) det ser så otroligt gulligt när hon har sina benskydd, strumpor shorts och T-shirt.

Näe nu ska jag sätta mig och äta kladdkaka, mums filibabba
Ha en forsatt trevlig kväll!



P&K






Kommentarer
Postat av: Daniella

OOh, du får säga till om du ska uppträda. I lööv your voice. men det vet du ju redan :)

2008-06-15 @ 13:39:08
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0