Fredagen den 13

Jahap.. Fredag den 13 hehe, ska strax hoppa in i duschen sedan ska jag ner med tjejerna och ta en öl innan jag åker :)
Igår vart de en hel kväll hos Anna på ballkongen riktigt mysigt!
Ska försöka skriva när jag "går upp" igen vid fyra innan vi åker, skriva en rad bara :)
Det konstiga är att jag inte haft någon som helst resefeber..? snarare Dino som har han ska ju kolla alllt allt allt ikväll, eller han vill att jag ska kolla så att han inte glömt något haha. Något man alltid gör är att packa ner för mycket..? varför? usch jag försökte tänka på de när jag började packa igår men det gick åt pipan.

Jag vill grilla idag, är så fruktansvärt sugen på brieost, majskolvar, champinjoner och kött!! åååh va gott! är så sugen, jag älskar när man doppar champinjonerna i ... nej jag har tappat ordet man smörjer de på kötten kommer inte ihåg nu haha. Men iaf det man har till köttet ska man toppa champinjonerna i sedan lägga dom på grillen.. fy fasiken va gott!

Nej duschen kallar ha en great dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Marinad?

2008-07-01 @ 13:33:29
URL: http://lasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0