Hemma!

Vi kom hem igår morse, planet var försenat de skulle gå 19.20 helt plötsligt stod de Delay jag tror jag aldrig hatat de ordet så mycket som då haha. Våran buss gick från hotellet 16.10 vi kom fram till flygplatsen en timme senare, vårt flyg som tillslut kom men då var klockan redan 22.00 Jag hade hemlängtan!! Men tillslut kom vi hem iaf riktigt skönt men kallt..? vad är det med vädret här?  Våran semester är något jag skulle kunna göra om ett flertal gånger.

Vi hyrde vatten scooter, eller Dino gjorde jag satt där bak och höll i mig (Körde dock en liten stund). Jag ramlade av helt förskräckt tänkte jag på hajar, snoret rann och flytvästen uppe i halsen så kravlade jag mig upp på scootern igen haha.
Vi red uppe i bergen! de måste ha varit det roligaste jag gjort, han hade 60 hästar alla sprang lösa uppe i bergen. Dino var livrädd och hoppade av men är väldigt stolt över att han prövade :) Han vi red hos är mästare i westenriding Binda kossor,lasso osv.. Jag fick rida hans Hingst jag som aldrig har gjort det eftersom jag alltid tyckt att de är ett snäpp för mycket. Men det var otroligt roligt!

Vi Raftade, man åker ner i forssar, jösses det var helt otroligt. Våran reseledare Sa att det bara var svenskar som skulle åka då, jag tänkte PERFEKT då kan jag få prata med andra inte abra med Dino. Men så vart de inte, jag hamnade med bara gubbs som var kroater... pluset var att jag lärde dom svenska och att jag inte behövdepaddla haha.

Jag har så otroligt mycket att berätta men  kan inte berätta allt på en gång, hemlängtan efter svensk mat var otroligt stor! Jag kan bjuda på kort från raftingen, observera att på en bild ser det ut som om jag stört bölar


    


Kommentarer
Postat av: Lina

Åååh, va härligt att ni är hemma ! :)

Jag har saknat er på tok för mycket, Malin !

Och juste, jag lånade dina uclamjukisar, de va faktist panik ! (a) :)

Hälsa Dino, pusspuss.

2008-06-30 @ 16:02:09
URL: http://flachsbinderl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0