Padda i poolen

Dålig upptadering.. har haft miljoner saker att göra! Igår tog Dino och hans bror studenten! Duktiga killar, sedan vart de god mat och vin hemma sedan ville alla gå ut. Jag som varken hade pengar eller ork vart nedröstad och följde med, ingen höjdar kväll men jag hade trevligt, jag var så fruktansvärt trött (Dino med) så vi kom hem runt halv två det var därimot jätte skönt. Idag mår vi båda bra men jag tror jag kommer bli sjuk snart har så ont i halsen och känner mig trött i kroppen (eller är jag bara bakis?)
Min älskade dator vill inte lägga upp bilder vette fan vad problemet är men det skall snart lösas. Tiden går så himla fort nu för tiden jag och Dino åker nästa helg, det ska bli så otroligt skönt!! två veckor med sol och klara vatten :)

Idag när jag och Dino skulle gå ut i solen lite upptäcker vi den största paddan i poolen! haha, fy fan va äcklig den var men den såg ut att trivas där haha..
Nej nu ska jag kolla på film med Dino fino, Fly boys.. får se om det är ngt jag kan rekomendera :)


P&K

Kommentarer
Postat av: nadja

hans bror med, jag trodde han bara gick i tvåan :P

2008-06-09 @ 22:48:30
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0