Sommarlov i regnet

Regnet öser ner.. Första dagen på sommarlovet, jag sitter i sängen och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstret. Idag ska jag och D till Forex och växla pengar TJOHOO :) Jag hoppas att det kommer bli finare väder på fredag, tanken var att vi skulle grilla och ha de mysigt med vännerna.
Betygen är jag relativ nöjd med, eftersom jag varit väldigt lat och inte pluggat så mycket så a nöjd är jag :)
Det är så otroligt skönt nu när det är sommarlov, men samtidigt så känns det inte som att det är de..?
kanske för att de spöregnar ute, men jag tycker det är jätte mysigt att sova när det regnar, åskar eller bara om det är storm ute :) tända lite ljus och bara lyssna.

Duschen kallar på mig nu! för er som har missat så åker vi till Kroatien på lördag, planet går 06.45 vile bara påminna er :) haha ha en underbar dag i regnet

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0