Förföljd av någons skugga

Det värsta är inte vad andra säger, det värsta är att jag inte riktigt förstår vilket sits jag sitter i.
Den man jag la mitt förtroende för grund lurade mig totalt. Alla dessa varningstecken jag inte tagit på allvar, jag får skylla mig själv..? ja på sätt och vis får jag göra det, men jag kan inte klandra mig själv för att jag litade på en människa. En människa så olik mig själv, en man med en annan bakgrund. Ett starkt band med sin bakgrund, jag kan inte göra något just nu.
Bara klippa de band jag har med den människan.
Mina funderingar just nu är, vad kommer hända? ska jag gömma mig? kommer du vara man nog att låta mig vara? Vilken skugga kommer jag ha bakom mig just nu? är det min egen eller är det någon utav dina egna?

Men allt har sin mening kanske ska jag ta lärdom utav det här.

Vad hände med starka Malin?
Vart tog hon vägen? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin <3

2008-09-26 @ 23:28:21
Postat av: Anonym

du vet var hon finns, ser henne varje dag men just nu måste du se med klara ögon, du vet vad jag sagt blomman, står på din sida men aa jag vet vad du tänker, på något sätt känns det som du vet när du mådde bäst, med D, och nu blir set såhär.. säger bara såhär: en kaffe och massa cigg på måndag!!!!

klipp innan fler blir inblandade <3

2008-09-27 @ 04:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0