Lyckliga lotta

Tiden går så fort när man har roligt..
Imorse fick jag mig en överraskning när A ringde och väckte mig, alla som känner mig vet att jag har ett förbjudet morgonhumör. VIlket jag skäms lite för haha.. men jag kan säga att det har blivit bättre på senare år.
Imorgon ska jag möta min systeryster, det blir en runda till farsta får se vad man hittar där.
Jösses jag måste erkänna en sak, jag är helt såld på en turkisk låt haha, men den är så otroligt vacker. Jag har fått den halft översatt, men de spelar ingen roll för när han sjunger så hugger det till i hjärtat. Usch inte likt mig men fy i tusan vad vacker den låten är, är helt förälskad. Men jag har alltid haft någon sorts svaghet för utländska låtar, även fast man inte förstår så låter det jädrans bra haha :)

Skickade sms till min älskade lillebror idag, han har ju blivit så stor och är inte alls lika kramgo längre, om man vill ha en kram låter de "äh lägg av". Han är stor nu haha, men jag är större och han kan inte komma undan. Känner att jag umgås alldeles för lite med familj speciellt mina syskon.. det blir så ibland.
Nu måste jag sova men först blir det att lyssna på min nya favorit låt haha :)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0