Snälla kan du gå?

Jag är så himla frustrerad just nu, är så jävla less på allt.
Varför kan inte folk sluta motarbeta det val jag gjort? är alla imot mig? Just nu känns det fasiken som det.
Vad är det med alla dessa dryga komentarer? jag måste försöka intala mig själv att det är osäkerheten hos dig som talar.
Det är komentarerna som gör mig mest ledsen, komentarerna bara flyger ut ur din mun och du har ingen kontroll riktigt?
Det är som om du vill trycka på de svaga knapparna så att du kan få någon slags reaktion hos mig..? förjävligt..
du får ingen reaktion, men jag hoppas att du skäms. VI talar om en vecka inte ett år? en vecka har gått och du håller på såhär?

Hur ska jag kunna gå vidare om du inte låter mig och min familj vara? ibland får man faktiskt tänka själv, du får göra det jag lovar




Jag hade en underbar kväll med A igår.. kanske lite för lång kväll..? haha men det var helt klart värt det :)
som sagt man kan inte ändra på ödet..
Sverige är fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0