Andas

Dålig uppdatering, jobbat hela helgen.
Helgen har bestått utav upp och ned gångar, folk ger inte upp utan älskar att prata om andras liv?
Sov hos Anna igår, vi hade myskväll eller jag jobbade till elva sen gick vi och tog en cider sedan bar det av hem till Anna med kebab. Det var alldeles för sent klockan vart halv sex på morgonen och jag skulle jobba, så nu är jag slut alldeles för slut i kroppen. Men vad ska man göra alla måste vi tjäna pengar. Tiden går så himla fort, jag har redan jobbat på Da capo i över ett år. vart tog tiden vägen?

En klok man sa till mig ihelgen : Det bästa för dig just nu är tiden, men just nu så känns det som om jag inte ens har tid med tiden..?
Min plan var att jag skulle stanna upp och andas, unna mig själv med mig själv.
Nej jag har inte tid att skriva, skola imorgon slutar halv sex.

Jag har alltid varit rak på sak lika så nu, jag tycker inte om dig och du har ingen aning vad du gett dig in på.

Kommentarer
Postat av: Peete

Det är bra med mig tack.. Fortfarande lite sliten efter helgens bravader på stan. Man festar ju knappt längre så kroppen får en chock. Hur går allt för dig då? Är du något i trakten, dvs Hökis?

2008-09-22 @ 20:16:01
URL: http://sallskrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0